دیدار حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با معظم له

اصل و اساس انقلاب؛ مردم هستند که در تمام عرصه ها حضور به موقع دارند/مسئولین برای رفع گرانی و رفاه در جامعه تمام تلا ش خود را بکارگیرند.

WhatsApp Image 2022-05-19 at 4.54.37 PM

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی مرجع عالیقدر جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و برگزارکنندگان کنگره ۴ هزار شهید روحانی در قم با اشاره به مجاهدات های روحانیون در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، مردمی بودن و در کنار مردم بودن را یکی از ویژگی های مهم روحانیت دانسته و افزودند: روحانیت دارای رسالت هایی می باشند،‌ از جمله این رسالت ها عالم بودن،‌ تهجد نفس، خدمت رسانی، جهاد و شهادت طلبی و همیشه با مردم بودن و در کنار مردم بودن است.
معظم له در ادامه افزودند: قشر روحانی باید عنایت و توجه خاصی به مردم داشته باشند و در مشکلات و گرفتاری ها غمخوار مردم باشند. این ویژگی‌ها سبب جذب مردم و عشق و دلگرمی مردم به ارزش های اسلامی و حفظ دستاوردهای نظام می گردد.
مرجع عالیقدر جهان تشیع در ادامه به تلاش های روحانیت در عرصه های مختلف نظام مقدس اسلامی، همراهی با مردم را از اصول موفقیت این قشر عنوان کردند و اظهار داشتند: هر جا روحانیت با مردم همراه بوده و برای رفع مشکلات آنها تلاش کردند، مردم با استقامت و از خود گذشتگی در کنار آنان در صحنه حضور پیدا کردند.
معظم له در ادامه افزودند: مردم ولی نعمت مسئولین نظام هستند، اصل و اساس انقلاب مردم هستند که در تمام عرصه ها حضور به موقع دارند،‌ از این رو باید برای رفع مشکلات معیشتی و رفاه و به خصوص گرانی تلاش کرد. باید کاری کرد که مردم خدمت رسانی مسئولین را احساس کنند و این زمانی است که مشکلات معیشتی و گرانی در جامعه رفع شود.