پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله.

اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم صلی الله علیه واله و قرآن كریم موجب تأسف و تأثر عمیق هر انسان آزاده و موحدی است.

aghg-4

در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی صلی لله علیه و آله حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته پیامی صادر نمودند.

متن پیام معظم له بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ؛کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل ( و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت. (صف/8)

اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم صلی الله علیه واله و قرآن كریم موجب تأسف و تأثر عمیق هر انسان آزاده و موحدی است.

این روزها شاهد بدترین نوع كینه توزی دشمنان نسبت به جامعه اسلامی و پیامبر اكرم و قرآن كریم می باشیم.

آنچه قطعی و روشن است آنست كه قرآن كریم كتاب سعادت بشریت است و هر انسانی كه آن را بخواند مسیر عزت و رستگاری و ظلم ستیزی را می یابد و آشنای با سیره نبوی كرامت انسانی و حقیقت را می آموزد.

از این رو عده ای انسان های بی خرد و كج اندیش بر این باورند كه می توانند با اهانت به این مقدسات مسیرحق و بیداری انسان ها را به نفع خود تغییر دهند؛ اما غافل از آن هستند دیگر این نقشه های ترسیم شده در اندیشكده های صهیونیستی جواب نخواهد داد و حقیقت آشكار خواهد شد و آنچه قابل توجه است این افراد پایبند به اخلاقیات و توصیه های پیامبران عزیز ادیان دیگر هم نیستند و فقط برای تمایلات شخصی خود می كوشند و از دولت و رئیس جمهور فرانسه می خواهیم دست از این رفتار وقیحانه بردارد

و مسلمانان در هركجای جهان هستند با وحدت وهمبستگی خود این جنایت را محكوم كنند و این اهانت كنندگان را مورد تحریم قرار دهند.

اینجانب ضمن محكوم كردن این اهانت از مجامع بین المللی خصوصاً كشورهای اسلامی می خواهم واكنشی سریع نسبت به این موضوع داشته باشند.

حسین نوری همدانی

دهم ربیع الاول