پیام تسلیت مرجع عالیقدر حضرت آیت اللّه العظمی نوری همدانی دامت برکاته در پی ارتحال فقیه مجاهد حضرت آیت اللّه آقای حاج شیخ محمد یزدی رحمت الله علیه

مجاهدتهای ایشان در خدمت امام راحل از آغاز شروع مبارزات علیه رژیم پهلوی با صراحت لهجه و شجاعت خاص مورد توجه همگان بود و ...

WhatsApp-Image-2020-12-0911-at-13.07

در پی در ارتحال فقیه مجاهد حضرت آیت اللّه آقای حاج شیخ محمد یزدی رحمت الله علیه مرجع عالیقدر حضرت آیت اللّه العظمی نوری همدانی دامت برکاته پیام تسلیتی صادر نمودند.
متن پیام معظم له به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ


إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبر ارتحال فقیه مجاهد حضرت آیت اللّه آقای حاج شیخ محمد یزدی رحمت الله علیه موجب تأثر و تأسف عمیق اینجانب گردید.
آن عالم بزرگوار سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و خدمت به حوزهای علمیه و ترویج فرهنگ اهلبیت علیهم السلام سپری نمود.
مجاهدتهای ایشان در خدمت امام راحل از آغاز شروع مبارزات علیه رژیم پهلوی با صراحت لهجه و شجاعت خاص مورد توجه همگان بود و بعد انقلاب نیز با توجه به جایگاه علمی و حوزوی با پذیرش مسئولیتهای خطیر از جمله ریاست قوه قضائیه، مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین، عضویت در شورای نگهبان و... با همان مواضع شفاف و استوار خدمات فراوانی به نظام و کشور نمود.
اینجانب فقدان این عالم خستگی ناپذیر و انقلابی و با اخلاص را به محضرمبارک حضرت بقیة الله الاعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب و حوزهای علمیه و عموم ملت شریف ایران و همه بازماندگان خصوصاً آقازادگان محترم تسلیت عرض نموده و علومقام برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم.

حسین نوری همدانی
٢٣ربیع الثانی ١٤٤٢