دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با معظم له

خدمات نیروی انتظامی قابل تقدیراست/تغییر ریاست جمهوری در امریکا مشکلات ایران را رفع نخواهد کرد/مسئولین برای خدمت رسانی به مردم تلاش بیشتری کنند

photo_۲۰۲۱-۰۳-۲۵_۱۲-۳۴-۲۲ 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک ایام شعبان و عید نوروز فرمودند: بالاترین عبادت درپیشگاه خدای متعال، خدمت به مردم است و نیروی انتظامی به درستی این کار را در جامعه انجام می دهد.
معظم له با بیان این که اجرا و برقراری امنیت، عدالت و عملی کردن و رسیدگی به حقوق مردم از جمله مسائلی است که هر جامعه ای نیازمند به آن است، افزود: از جمله رسالت های مهم نیروی انتظامی اجرای امنیت و برقراری عدالت در جامعه است، تا کنون این چنین بوده و از این به بعد باید همین باشدوامروزنیروی انتظامی شبانه روزمشغول خدمت است بطوری كه همه مردم درحال استراحت ومسافرت هستند این نیروی فداكارمشغول فراهم ساختن اسباب اسایش مردمند
مرجع عالیقدر جهان تشیع بر شناخت زمان، حوادث، فتنه اتفاقاتی که در جامعه و دنیا می افتد تأکید کردند، اظهار داشتند: همه باید نسبت به حوادث زمان شناخت درست داشته باشند تا بتوانند نسبت به حوادث تصمیم درستی بگیرند. براساس روایت فتنه به معنای توأم کردن حق و باطل و به نام حق جلوه دادن است. برای همین این مسئله نیازمند به شناخت با عقل، تدبیر و فرهنگ می باشد.
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی فرمودند: بعضی فکر کردند با رفتن ترامپ و آمدن بایدن مشکلات جهان و ایران اسلامی رفع می شود. همه دیدند که تا کنون این اتفاق نیافتد چرا که قرآن می فرماید« هرگز دشمنان اسلام را برای خود دوست نگیرد».
این مرجع عالی قدر جهان تشیع بر شناخت حق از باطل تأکید و فرمودند: ایشان با بیان این که امام راحل با انقلاب خود کار بزرگی در جهان انجام دادند و هیمنه دو ابرقدرت را در هم شکستند، اظهار داشتند: اعتقاد امام راحل این بود پشتوانه چنین انقلابی مردم مستضعف می باشند و برای همین حق این مردم بسیار زیاد است و باید به این خدمت رسانی بهتر و بیشتری کرد.