دیدار آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهر گرگان با معظم له

امروز ترویج فرهنگ حقیقی اهلبیت (علیهم السلام) از وظائف اصلی علماست.

2fca855f-366d-4feb-9267-461e4757b79b

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت بركاته مرجع عالیقدر جهان تشیع عصر دیروز در دیدار آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با معظم له با بیان اهمیت جایگاه اهل بیت (علیهم السلام) در جهان اسلام فرمودند: ما باید فرهنگ اهلبیت علیهم السلام كه همان اسلام ناب است را معرفی كنیم و شناخت این موضوع برعهده علماست.
این مرجع تقلید پاسخ به شبهات و همچنین بازگذاشتن باب مناظره را مهم دانسته و فرمودند: ما بدنبال اختلاف نیستیم و نمی خواهیم زمینه رابرای سوء استفاده دشمن فراهم كنیم، اما به این معنی نیست حقایق تاریخی بیان نشود و یا كتمان شود.
معظم له در ادامه افزودند: ما بر اصول خود پافشاری می كنیم و اصول ما اسلام علوی و فاطمی است كه همان اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله ) می باشد و باید همانطور كه پیامبر اكرم ( صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند پیرو اهلبیت عصمت و طهارت باشیم.
معظم له همچنین از خدمات چهل ساله آیت الله نورمفیدی قدردانی كرده و فرمودند: جنابعالی با علم و عمل و تقوا و تدبیر خود توانستید استان گلستان را بسیار خوب مدیریت كنید و با شناخت بیش از٥٠ ساله شمارا فردی انقلابی و موفق می دانم و معتقدم باید قدردان افراد باتجربه ای مثل شما كه دارای سوابق ارزنده قبل و بعد انقلاب هستید باشند.