دیدار رییس جمهور محترم با معظم له

حل مشكلات معیشتی و حذف ربا در بانك ها و توجه به مسائل فرهنگی در اولویت كارهای دولت باشد/مسئولیت در اختیارمدیران متدین و باتجربه قرارگیرد.

c83dd644-44ee-4f41-94f2-f3d7ceaf0ac1

حل مشكلات معیشتی و حذف ربا در بانك ها و توجه به مسائل فرهنگی در اولویت كارهای دولت باشد.

بنده برای حل مشكلات مردم از دولت حمایت می كنم و با شناخت بیش از٤٠سال از رئیس جمهورمحترم مطمئنم آقای رئىسی تمام سعیشان حل مشكلات مردم است.

مسئولیت در اختیارمدیران متدین و باتجربه قرارگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی مرجع عالیقدر جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس جمهور محترم؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی فرمودند: نامه حضرت علی «علیه السلام» به مالك اشتر كه به عنوان یك منشور حكومتداری است باید مورد توجه مسئولان باشد كه حضرت در این نامه به مالك اشتر به عنوان یك زمامدار توصیه می كند قلب خود را سرشار از محبت مردم قراربده و مشكلات مردم را حل كن و بدان و آگاه باش ستون دین و سپر مقابل با دشمن این مردم هستند و این مردم یا برادر دینی هستند و یا هم نوع تو می باشند پس در مقابل آن شما مسئول هستید.

این مرجع تقلید خدمت به این مردم و بهبود وضعیت معیشتی آنها را وظیفه اول دولت دانسته و افزودند: مردم از نظر معیشت در نگنا هستند و باید این مشكل حل شود و تنظیم و نظارت بر بازار مورد توجه قرار بگیرد.

معظم له در بحث توجه به ساختار اقتصادی و بحث بانك ها و حذف دیركرد و ربا را تاكید كرده و فرمودند: ما مكرر نسبت به این موضوع در گذشته تذكر دادیم ولی عملی نشد.

حضرت آیت العظمی نوری همدانی مدظله العالی با حمایت از سیاست خارجی و مذاكرات فرمودند: وضعیت افغانستان نگران كننده است و باید به این موضوع و وضع شیعیان خصوصاً توجه شود.

معظم له  بهرمندی از نخبگان باسابقه را در مسئولیت بسیار مهم دانسته و افزودند: همانطور كه وضعیت اقتصادی اهمیت دارد، موضوع فرهنگی و امربه معروف و نهی ازمنكر و حفظ ارزشها؛ همانند حجاب و مسائل دینی و مذهبی هم مهم است كه دولت محترم باید به آن توجه كند.

حضرت آیت العظمی نوری همدانی مدظله العالی در پایان فرمودند: من برای موفقیت شما وحل مشكلات مردم و حفظ این انقلاب و نظام و رهبری دعا می كنم.

درابتداء این دیدارحجت الاسلام والمسلمین رئیسی گزارشی از وضعیت داخلی كشور و مسائل خارجی بیان كردند.