پیام معظم له در محكومیت حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) در شیراز

بدون شك این اقدام با پشتوانه مالی و اطلاعاتی برخی از كشورهای مستكبر از جمله امریكا و اسرائیل با استفاده از شرایط پیش آمده داخلی صورت پذیرفته است/امروز وظیفه اول همه مدیران خدمت به مردم و حل مشكلات آنان است

photo_2022-10-27_12-14-42

در پی حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) در شیراز مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله پیام تسلیتی صادر نمودند.

متن پیام معظم له به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون
خبر حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) و شهادت عده ای از عزیزان موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.
بدون شك این اقدام با پشتوانه مالی و اطلاعاتی برخی از كشورهای مستكبر از جمله امریكا و اسرائیل و ایادی منطقه‌ای آنان با استفاده از شرایط پیش آمده داخلی صورت پذیرفت.
اینجانب ضمن محكوم كردن این جنایت هولناك و تسلیت به ملت عزیز ایران خصوصاً اهالی متدین فارس و خانواده معظم شهدای این حادثه تروریستی، ازمسئولان محترم می خواهم بطور جدی این موضوع را پیگیری نموده و با همه كسانی كه امنیت مردم را به خطر می اندازند و زمینه ساز ناامنی هستند برخورد نمایند و با كمك مردم شجاع ایران زمینه سوء استفاده از دشمنان گرفته شود. امروز وظیفه اول همه مدیران خدمت به مردم و حل مشكلات آنها و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.

5 آبان ماه 1401
حسین نوری همدانی