وضعیت معیشت مردم ما را شرمنده می‌کند

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته : حق مردم ما این نیست که با بی‌مدیریتی آقایان در رنج باشند.

5cc953437a30a

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته، این مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار با جمعی از بانوان استان تهران ضمن اشاره به شرایط اقتصادی پیش آمده اظهار فرمودند: مردم بدانند حوزه علمیه و مراجع بیش از همه نسبت به وضع اقتصادی آن‌ها نگران هستند و به مسوولان تذکر می‌دهند.

ایشان در ادامه گفتند: عده‌ای با بی‌مدیریتی می‌خواهند مردم را نسبت به نظام و روحانیت و انقلاب بدبین کنند. بله... تحریم هستیم ولی اغلب مسائل مربوط به تحریم نیست؛ یک مدیریت انقلابی و جهادی نیاز است تا این مشكلات برطرف شود.

معظم‌له بیانات مقام معظم‌ رهبری در مشكلات و شرایط حساس را همواره راه‌گشا دانسته و اظهار داشتند: این مشکلات را هم عده‌ای با ساده اندیشی و توجه نکردن به توصیه های رهبری درست کردند. همه داد زدند، دلسوزان گفتند، رهبری معظم فرمودند به آمریکا اعتماد نکنید الان هم می‌گویند به اروپا اعتماد نکنید ولی متاسفانه باز زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد.

ایشان فرمودند: می‌توان گفت که خوش‌بینی به آمریکا یا جهل و ساده لوحی است یا خیانتی در کار است. مردم و دلسوزان به آمریکا اعتماد ندارند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با تاكید بر تحكیم وحدت بین مسوولین گفتند: مسوولان محترم دقت کنید با هم حول محور رهبری وحدت داشته داشته باشید، اختلافات را کنار بگذارید، و به این نكته بسیار توجه داشته باشید كه نقد کنید اما تخریب نداشته باشید، سخنانی گفته نشود تا دشمنان شاد شوند.