آمریكا از هر زمان دیگری درمانده‌تر شده است

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی: توكل به خدا و خودباوری مسولان و وحدت مردم و نظام و تبعیت از رهبری بدون شك عامل شكست دشمن و مستحكم تر شدن انقلاب است.

Sait

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، ایشان در دیدار عده ای از گروه های تبلیغی مازندران فرمودند: انقلاب اسلامی تا به امروز از خطرات فراوانی عبور كرده و بدون شك با توكل به خدا و تبعیت از رهبری و وحدت مردم و خودباوری مسوولان مشكلات حل خواهد شد.

معظم له وضعیت فعلی آمریكا و نوكران منطقه ای آن را رو به افول دانسته و افزودند: امروز تمام قدرت آمریكا به میدان آمد تا ملت ایران را شكست دهد ولی با عنایت خداوند این آرزو را به گور خواهد برد.

ایشان ضمن اشاره به غنای فرهنگی و تمدنی ایران فرمودند: مشكل دشمن این است كه ملت كهن و با سابقه و متدین ایران را نشناخته است؛ دشمن نمی داند مردم ما با معنویت پیشرفت كرده است.

وی در ادامه گفتند: دشمن بداند در راس این نظام یك رهبر مقتدر و شجاع كه با معنویت و توكل و توسل تا به امروز توانسته است تمام نقشه های آنها را پیش بینی كند و آنها را شكست دهد.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفتند: مسوولان نیز به گوش باشند و از نظرات رهبری تبعیت كنند؛ این را بفهمند هركجا به نظرات ایشان كم توجهی شد ضرر كردیم.

مرجع تقلید شیعیان در پایان این دیدار گره زدن همه مشكلات را به تحریم غلط دانسته و افزودند: با مدیریت و نظارت و همچنین مصرف صحیح می توان بخش قابل توجهی از مشكلات را حل كرد.