پیام تسلیت معظم‌له درپی درگذشت آیت‌الله حاج سید محمد حسینی شاهرودی رحمت الله علیه

خاندان شاهرودی خاندان علم و فقاهت می‌باشند و از برجستگان حوزه علمیه نجف و قم محسوب می‌گردند؛ این فقیه عالیقدر نیز سال‌ها با تدریس و تالیف و تربیت شاگردان، خدمات فراوانی نموده و در ترویج فرهنگ اهلبیت علیهم السلام آثار فراوانی از خود بجای نهاده‌است.
اینجانب این مصیبت را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی، حوزهای علمیه، بیت معظم شاهرودی خصوصا آقازادگان محترم آن مرحوم و برادران گرامی‌شان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌كنم.

IMG_2847

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در جوار آستان ملكوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیهم السلام خبر ارتحال فقیه عالیقدر حضرت آیت الله آقای حاج سید محمد حسینی شاهرودی رحمت الله علیه را دریافت كردم و موجب تأسف و تأثر گردید.

خاندان شاهرودی خاندان علم و فقاهت می‌باشند و از برجستگان حوزه علمیه نجف و قم محسوب می‌گردند؛ این فقیه عالیقدر نیز سال‌ها با تدریس و تالیف و تربیت شاگردان، خدمات فراوانی نموده و در ترویج فرهنگ اهلبیتعلیهم السلام آثار فراوانی از خود بجای نهاده‌است.

اینجانب این مصیبت را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی، حوزهای علمیه، بیت معظم شاهرودی خصوصا آقازادگان محترم آن مرحوم و برادران گرامی‌شان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌كنم.

 

مشهد مقدس

١٧ تیر

حسین نوری همدانی