پاسخ قاطع مقاومت یمن به آل سعود، معادلات دشمنان را بر هم ریخت

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان این که حمله موشکی یمنبه تأسیسات نفتی آل سعود ضربه سختی به دشمنان زد، گفتند: در حال حاضر دشمن و مزدوران آن سعی دارند این شکست مفتضحانه خود را با بازی های تبلیغاتی تحت پوشش قرار دهند.

IMG_4587

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، این مرجع عالیقدر جهان تشیع ظهر امروز در دیدار دبیرکل جدید مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان این که دشمن همواره از حربه اختلاف افکنی برای ضربه به امت اسلامی استفاده کرده است، گفتند: این مسأله همواره در طول تاریخ وجود داشته و دشمن هر روز در این مسیر بیشتر سرمایه گذاری می کند.
ایشان افزودند: بعد از پیروزی انقلاب و قدرتمند شدن اسلام ناب دشمنان تمام توان خود را به کار گرفتند تا چراغ اسلام ناب را خاموش کنند، در همین راستا در ابتدا جنگ تحمیلی 8 ساله را به وجود آوردند که با تدابیر الهی امام به نفع اسلام و انقلاب تمام شد.
معظم له با بیان این که دشمن می داند که گزینه نظامی در قبال ایران نتیجه ای ندارد، اظهار داشتند: دشمن بعد از ناامیدی از جنگ نظامی شروع به فعالیت های تبلیغاتی و فرهنگی و جنگ روانی کردند و شیعه هراسی و ایران هراسی راه انداختند تا انقلاب را بکوبند.
ایشان ادامه دادند: یکی از کارهای دیگر دشمن این بود که مزدورانی را علیه ایران اسلامی به کار گرفت، اگر عربستان تکیه به دشمنان و پول نداشته باشد یک روزه سقوط می کند چرا که هیچ وجهه ای ندارند، کسانی که وجهه و پایگاه مردمی ندارند ناچار هستند که به قدرت ها بچسبند و پول خرج کنند و در نهایت گاو شیرده خطاب شوند.
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با تأکید بر تقویت وحدت بین شیعه و سنی ابراز داشتند: یکی از ابتکارات مهم امام راحل این بود که بین شیعه و سنی وحدت ایجاد شود تا دشمن نتواند از اختلافات سوء استفاده کند، حتی موحدان عالم باید در برابر بی دین ها متحد باشند.
ایشان عنوان کردند: مخالفان مکتب اهل بیت(ع) در 3 عرصه روایت و حدیث، تفسیر و تاریخ مطالبی علیه شیعه دارند که باید در همه این عرصه ها کتاب مقارن نگارش شود تا حقایق و برتری های تشیع برای همگان آشکار شود.
مرجع عالیقدر جهان تشیع با اشاره به حمله مقاومت یمن به تأسیسات نفتی آل سعود خاطرنشان کردند: یمنی ها با موشک های خود ضربه سنگینی به سعودی ها زدند و سبب عصبانیت دشمنان شد و همگان را متحیر کرد که چگونه این موشک ها با وجود پشتیبانی مستکبران از آل سعود به تأسیسات نفتی اصابت کرده است.
ایشان اضافه کردند: در حال حاضر هم بازی جدید راه انداخته اند که موشک ها برای ایران بوده است و یمن چنین قدرتی ندارد و سعی دارند این شکست مفتضحانه خود را با بازی های تبلیغاتی تحت پوشش قرار دهند.
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان این که دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا حضور مردم را در مراسم های عزاداری محرم کمرنگ کنند، گفتند: همگان مشاهده کردند که مردم چگونه با شور و شعور عزاداری کردند و دشمن را ناکام گذاشتند؛ متأسفانه به گونه ای علیه شیعه تبلیغات می شود که در عزاداری ها قمه می زنند و حتی به فرزند خردسال خود هم رحمی نمی کنند تا مردم جهان را از تشیع بیزار کنند.
ایشان افزودند: دشمنان از همه جهت برای ضربه به انقلاب و تشیع اقدام می کنند و ما باید با استفاده از امکانات حربه های تبلیغاتی دشمن را بی اثر کنیم، بیش از 20 میلیون زائر در ایام اربعین در کربلا جمع می شوند و باید از این فرصت ها نهایت استفاده را انجام داد، هیچ قدرتی جز ولایت اهل بیت(ع) و عشق به امام حسین(ع) نمی تواند این تعداد انسان را در یک نقطه جمع کند.