به جای حاشیه سازی به مشکلات مردم رسیدگی کنید

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی به حاشیه سازی های اخیر برخی مسؤولان واکنش نشان دادند و گفتند: مسؤولان باید از درد و رنج مردم كم كنند نه اینكه با حاشیه سازی سبب افزایش غم مردم شوند.

IMG_2501x

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، این مرجع عالیقدر جهان تشیع، عصر امروز در دیدار حجت الاسلام بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و روؤسای دادسرا ها و دادگاه‌های نظامی، به حاشیه سازی های اخیر برخی مسؤولان واکنش نشان دادند و گفتند: مسؤولان با هم وحدت داشته باشند و اختلافات را به میان مردم و جامعه نكشانند، مسؤولان باید از درد و رنج مردم كم كنند نه اینكه با حاشیه سازی سبب افزایش غم مردم شوند.

ایشان خطاب به برخی مسؤولان تأکید کردند: به جای حاشیه سازی و حرف‌های اختلافی، به مردم برسید و وظیفه خودتان را انجام دهید؛ مردم از نظر معیشت و اقتصاد مشكل دارند و جوانان كار و ازدواج می‌خواهند، بروید وقت خود را صرف مردم كنید.

مرجع عالیقدر جهان تشیع خاطرنشان کردند: مردم به ما مراجعه می‌كنند چرا شما درباره مشکلات حرف نمی‌زنید، مردم بدانند ما از گرانی و تورم و اقتصاد تا دیركرد بانك‌ها تذکر می‌دهیم اما برخی مسؤولان توجه ندارند.

ایشان در ادامه با قدردانی از اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد اضافه کردند: امروز قوه قضائیه به شدت در حال مبارزه با فساد است و اقدامات دستگاه قضا در مردم امید ایجادكرده است و رییس قوه قضاییه هم شبانه روزی تلاش می‌كند، ما از قوه قضاییه در مبارزه با فساد حمایت می‌كنیم و نباید این قوه تحت تأثیر حاشیه سازی‌ها قرار گیرد.

معظم له تصریح کردند: ما از همه مسؤولان در دستگاه‌های مختلف كه به فكر مردم باشند و برای حل مشكلات حمایت می‌كنیم؛ در شرایط امروز مسؤولان باید وحدت داشته باشند و اختلاف را كنار بگذارند و برای دشمن خوراك درست نكنند، مسؤولان تنها باید به فكر خدمت باشند و حول محور رهبری وحدت کلمه داشته باشند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی همچنین در ابتدای این دیدار با تبریک  میلاد پیامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع) یكی از فلسفه های رسالت انبیاء برقرار قسط و عدل دانستند و گفتند: ایجاد انقلاب اسلامی برای این نبود كه عده ای بروند و عده دیگر بیایند بلكه هدف تغییر فرهنگ و ایجاد عدالت بود و باید همه برای برقراری این موضوع تلاش كنیم.

ایشان اصل انقلاب و نظام را اسلام، ولایت فقیه و مردم دانستند و افزودند: این انقلاب ثمرات و بركات فراوانی داشت و دارد و مردم بدانند روز به روز این انقلاب در حال پیشرفت است، هركس در هر مقام و موقعیتی كه باشد ولی بخواهد مردم را با القای مسائلی ناامید كند خیانت کرده است.