شجره طیبه بسیج پناهگاه مردم است

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی بسیج را شجره طیبه و یادگار ماندگار امام راحل دانستند و تأکید کردند که شجره طیبه بسیج پناهگاه مردم در زمینه های مختلف است.

IMG_2736x

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، ایشان صبح امروز در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین و نماینده ولی فقیه در بسیج با تبریک میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) بسیج را شجره طیبه و یادگار ماندگار امام راحل دانستند و گفتند: برخی مسائل مانند درختی با ریشه های ثابت هستند که ثمره چنین درختی برای مردم مفید است و برکات فراوانی دارد.

ایشان افزودند: بسیج یک نعمت بزرگ الهی برای انقلاب اسلامی و مردم ایران است که برکات فراوانی داشته است، بسیج در طول تاریخ انقلاب همیشه حماسه آفرین بوده و در 8 سال دفاع مقدس نقش کلیدی در مقابله با دشمنان داشت.

معظم له با اشاره به حضور موفق بسیج در عرصه های فرهنگی، سیاسی، سازندگی و سایر عرصه ها اظهار داشتند: حضور بسیج در صحنه و بودن در کنار مردم و یاری انقلاب اسلامی برکات فراوانی دارد، در هر عرصه ای که نیاز به کمک باشد بسیج در آن حضور دارد.

ایشان خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان را از دیگر خدمات و برکات بسیج دانستند و ادامه دادند: بسیج نقش ویژه ای در کادر سازی و حفظ انقلاب دارد و تمام کرامت، شرافت و عظمت ایران اسلامی و مردم مرهون انقلاب اسلامی است.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با تأکید بر اهتمام بسیج برای خدمت رسانی به انقلاب ابراز داشتند: وقتی کشورهای منطقه را مشاهده می کنیم متوجه می شویم که در چه نعمتی از امنیت و عزت قرار داریم، بسیج از عوامل مهم حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

ایشان با بیان این که بسیج پناهگاهی برای مردم در زمینه های مختلف است، عنوان کردند: امنیت، عدالت و مسائل رفاهی و اقتصادی باید در دستور کار همه مسؤولان و نهادها باشد، رسول گرامی اسلام(ص) فرمودند هرکس خیر و منفعت بیشتری به دیگران برساند در پیشگاه الهی محبوب تر خواهد بود و شجره طیبه بسیج محبوبیت دارد.