مسؤولان در حل مشكلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش كنند و برای حل این موضوعات به سخنان رهبری عمل كنند

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی ملت ایران را مردمی بصیر، آگاه و هوشیاردانستند و گفتند: خوشبختانه مردم آگاه ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهد داد.

5cc5aa203bed8

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، ایشان صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به خطبه ٥٠ نهج البلاغه گفتند: امیرمؤمنان حضرت علی(ع) در این خطبه ویژگی های فتنه را معرفی کردند و فرمودند دشمن با ایجاد فتنه حق را از بین می برد و مانع معرفی حق خواهد شد.

ایشان با اشاره به حوادث اخیر کشور افزودند: مشكل مردم اقتصاد و معیشت است و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند كه مسؤولان مشكل مردم را حل كنند، ما هم از مسؤولان می خواهیم كه مشكل معیشت مردم حل شود و به سخنان چند روز قبل رهبری درجهت حل مشكل معیشتی عمل کنند.

معظم له اظهار داشتند: باید توجه داشت دراین چند روز آمریكا، اسرائیل، عربستان، سلطنت طلبان و بعضی كشورهای اروپایی از این آشوب ها به عنوان پشتیبانی از مردم حمایت كردند در حالی كه خودشان در این ٤٠ سال بدترین ظلم‌ها و تحریم‌ها را نسبت به مردم داشته اند و حتی دارو را برای مردم تحریم و در جنگ تحمیلی صدام را دركوبیدن مردم ایران تجهیزكردند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی ملت ایران را مردمی بصیر، آگاه و هوشیاردانستند و ادامه دادند: خوشبختانه مردم آگاه ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهد داد.

مرجع عالیقدر جهان تشیع تأکید کرد: بی شك كسانی كه حسینیه، مسجد و قرآن ها را آتش می زنند و اموال عمومی را غارت می‌كنند از مردم نیستند.