رونق اشتغال جوانان را از دام اعتیاد و مواد مخدر نجات می دهد

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی یکی از علت های کشیده شدن جوانان به سمت مواد مخدر را بیکاری دانستند و گفتند: رونق اشتغال جوانان را از دام اعتیاد و مواد مخدر نجات می دهد.

IMG_4450x

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، این مرجع عالیقدر جهان تشیع ظهر امروز در دیدار سردار مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر فعالیت های این ستاد را در کشور مهم و اثرگذار دانستند و گفتند: این ستاد در زمینه های گوناگون باید با جریان خانمان‌سوز مواد مخدر و اعتیاد مقابله کند.

ایشان یکی از علت‌های کشیده شدن جوانان به سمت مواد مخدر را بیکاری دانستند و افزودند: اگر جوان مشغول کار باشد دنبال این مسائل  نمی‌روند اما وقتی جوان بیکار شد در دام اعتیاد و مواد مخدر می‌افتد، برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد تا پیشگیری کند یعنی قبل از این که جوان مبتلا شود باید نیازهای آن را برطرف کرد.

معظم‌له با بیان این که با رونق اشتغال می‌توان جوانان را از ابتلا به اعتیاد نجات داد، اظهار داشتند: امروز دشمنان از هر راهی برای آسیب زدن به کشور می‌شود و یکی از راه‌های برای ضربه زدن به کشور معتادکردن جوانان است، آمریکایی‌ها به جای اصلاح روند افغانستان، آنجا را تبدیل به مرکز تولید مواد مخدر کردند.

ایشان ادامه دادند: دشمن همواره می‌خواهد در همه جهات ضعیف باشیم، دشمن با تلاش برای ضعیف کردن جوانان ضعف کشور را دنبال می‌کند اما ما باید در مقابل به دنبال تقویت قدرت خود باشیم و اجازه ندهیم جوانان از دست بروند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان این که علمای شیعه مرزداران عقاید انسان در برابر دشمن هستند، ابراز داشت: همه وظیفه داریم که در برابر تجاوز دشمن به مرزهای کشور و جامعه در همه زمینه ها ایستادگی کنیم.