دیدار دکتر سقائیان نژاد شهردار قم با معظم له

باید توجه به حقوق مردم و خدمت رسانی و رفع مشکلات آنها در جامعه سرلوحه هر کار شما باشد

5565fb2a-f3aa-499f-905e-ca52b6bfb3fe

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی مرجع عالیقدر جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار با دکتر سقائیان نژاد؛ شهردار قم با اشاره به خدمت رسانی هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارائه داده است فرمودند: در زمان طاغوت بسیاری از شهرهای ما از نعمت عمران و آبادانی محروم بودند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شهر و روستاهای از نعمت برق و گاز و آب برخوددار شدند و یکی از اصلی ترین وظایف نظام مقدس جمهوری اسلامی عمران و آبادانی شهر ها و روستاها می باشد که بحمدلله اقدامات بسیار گسترده و خوبی صورت گرفته است.
مرجع تقلید شیعیان در ادامه به اهمیت جایگاه خدمت رسانی به مردم اشاره نموده و افزودند: در خدمت رسانی باید عدالت رعایت شود و به تمام مناطق شهر قم به طور یکسان نگاه شود. باید توجه به حقوق مردم و خدمت و رفع مشکلات آنها در جامعه سرلوحه کار هر شما باشد. از این رو باید همیشه ارتباط مستقیم با مردم داشته باشید و از نزدیک حرف ها و مشکلات آنها را بشنوید و در رفع آن اقدام کنید.
مرجع تقلید شیعیان خدمت رسانی به شهر قم را بسیار ضروری دانسته و فرمودند: شهر قم نقطه آغاز انقلاب اسلامی بود و مردم انقلابی قم در تمامی صحنه ها با تمامی توان از اسلام و انقلاب پشتیبانی کرده اند. نکته ای دیگری که باید بدان توجه کنید وجود حرم حضرت فاطمه معصومه (علیها السلام) در شهر قم می باشد، از این رو خدمت رسانی شما تنها مختص به اهالی قم نیست بلکه زائران آن حضرت نیز از اقدامات شما برخورددار خواهند شد بنابراین باید با جدیت و پشتکار فراوان در عمران و آبادانی هر چه بیشتر قم کوشش شود.