دیدار حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر و دکتر کولیوند رئیس سازمان هلال احمر با معظم له

اسلام بهترین نوع عبادت را خدمت رسانی به مردم معرفی کرده است.

fe26fa44-0247-4d3b-ba58-7bff2203d350

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی مرجع عالیقدر جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام و المسلمین معزی؛ نماینده ولی فقیه در هلال احمر و دکتر کولیوند، رئیس سازمان هلال احمر با بیان تاکید اسلام بر خدمت رسانی به مردم فرمودند: خدمت رسانی به مردم آن قدر ارزشمند و مهم است که اهل بیت(علیهم السلام) بر آن سفارش و تاکید فراوان نموده اند و اسلام بهترین نوع عبادت را خدمت رسانی به مردم معرفی کرده است.
مرجع تقلید شیعیان در ادامه به ایثارگری و فداکاری های ملت ایران اشاره نموده و فرمودند: ملت فداکار ایران اسلامی برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب جانفشانی های فراوانی انجام داده اند تا نظام مقدس ایران اسلامی استقلال و اقتدار خویش را حفظ کنند که این زحمات و فداکاری ها قابل تقدیر است.
معظم له در ادامه افزودند: به همین دلیل این مردم نیازمند توجه جدی می باشند. این توجه جدی باید در همه مسائل زندگی آنها دیده شود تا مردم کمترین مشکلی نداشته باشند از این رو مسئولین باید همواره به مردم خدمت کنند و خدمت رسانی را از مهمترین وظائف دینی و آن را بهترین نوع عبادت برای خود بدانند.
حضرت آیت العظمی نوری همدانی مدظله العالی در پایان از فعالیت های بشر دوستانه هلال احمر تقدیر نمودند.