دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با معظم له

بنده هیچ حرف و سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی مردم ندارم./امروز هیچ اولویتی را بالاتر از حل مشکلات اقتصادی مردم نمی‌ دانم

photo_۲۰۲۳-۰۵-۱۷_۱۱-۴۹-۲۲ 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی» مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت فرمودند: بنده هیچ حرف و سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی مردم ندارم و امروز هیچ اولویتی را بالاتر از حل مشکلات اقتصادی مردم نمی‌ دانم.
معظم له درباره وضعیت حجاب نیز فرمودند: حکم وجوب حجاب مشخص است، منتهی‌ در برخورد با منکر بی‌حجابی باید دقت شود. این پذیرفته نیست که ما در جامعه به مردم تذکر دهیم و برخورد کنیم اما وضع حجاب بعضی از برنامه های صدا و سیما و ادارت به شکل دیگری باشد.
مرجع تقلید شیعیان در ادامه خاطر نشان کردند: تذکر حجاب در جامعه با حفظ مراتب لازم و ضروری است ولی مسئولان باید هر کاری را اول از خودشان شروع کنند مردم ایران مردمی متدین و وفادار این انقلاب هستند که هزاران شهید برای برپایی آن داده اند، همین مردم بودند که فوج فوج به جبهه رفتند و جان دادند. همین مردم بودند که تا به امروز از این نظام حمایت کردند و همه سختی ها را پشت سر گذاشتند؛ پس مسئولان قدر این مردم را بدانند و با دل و جان به ملت خدمت کنند و در حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب کوشش کنند و در نگهداری این انقلاب تلاش نمایند. امروز دنیای استکبار یکپارچه بر علیه ملت ایران است و به هر شکل می خواهد به انقلاب و مردم ضربه بزند که انشا الله با هوشیاری مردم و عمل به وظیفه مسئولان تمام توطئه ها خنثی خواهد شد.
حضرت آیت العظمی نوری همدانی مدظله العالی با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم افزودند: اینکه مسئولین و دست اندرکاران دولت افراد متدینی هستند و مشغول خدمت رسانی می باشند شکی نداریم ما هم برای هر مسئولی که به کشور خدمت کند دعا می کنیم ولی همه اینها باید در زندگی مردم اثر گذار باشد.